elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Czwartek 21.11.2024
Jesteś tutaj:

Załatwiane sprawy

Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów. Sprawy można załatwiać osobiście lub korespondencyjnie kierując je na adres:

Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu

ul. Łużycka 12a
41-902 Bytom

e-mail: sekretariat@sp51.bytom.pl

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

Dyrektor szkoły w sprawie wniosków i skarg przyjmuje po zgłoszeniu potrzeby kontaktu rodzica z dyrektorem szkoły przez dziennik elektroniczny Librus.

 

Informacje o artykule

Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnym w Bytomiu
Odpowiadający za treść: Administrator2
Wprowadził informację: Administrator2
Edytował informację: Administrator2
Lista załączników: Brak załączników
Data wytworzenia informacji: 30.12.2021
Data udostępnienia informacji: 30.12.2021
Data ostatniej aktualizacji: 30.12.2021
Liczba wyświetleń: 545
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
30.12.2021
11:21:17
edycja
Administrator2
Załatwiane sprawy
30.12.2021
11:21:07
edycja
Administrator2
Załatwiane sprawy
30.12.2021
11:19:49
edycja
Administrator2
Załatwiane sprawy
30.12.2021
11:18:56
dodanie
Administrator2
ZAŁATWIANE SPRAWY